Geoblog.pl    muguet    Podróże    Hiszpania Gibraltar Maroko    Torremolinos

Torremolinos

Hiszpania
Hiszpania, Torremolinos

Po trzech godzinach lotu w oknie samolotu widze Andaluzje. Piekny widok. Moje ulubione kolory, brazy, beze pomieszane z wanilia. Cudo. Zakochuje sie od razu. Wiem, ze te wakacje beda udane. Ladujemy w Maladze. Stamtad podstawionym autokarem jade do Terramolinos. Tam mam wykupiony pobyt na dziesiec dni. Koszt 1000€ w hotelu 4gw. ze sniadaniami i kolacjami. Z obiadow rezygnuje aby w poludnie nie wracac do hotelu, no i zeby zbytnio nie przybracc na wadze. Jedzenie dobre, duza roznorodnosc potraw, nie do przejedzenia.Hotel porzadny. Dwa baseny, jeden na dole z kawiarnia, drugi na osmym pietrze z silownia. Pokoj mam obszerny z klimatyzacja, lazienka, duzym tarasem.Jestem zadowolona. Miasto ladne, nastawione na turystyke. Duzo hoteli, maych sklepikow, knajpki, kawiarnie. Na plze prowadza plaskie schody ok. 1,5 km. Po obu stronach sklepiki, stragany, knajpki. Super. Wstaje przed 10 aby zdazyc na sniadanie, potem prosto na plaze. Temperatura ok 40st. ale nie czuje upalu. Kocham slonce i lekki wiaterek. Atlantyk mieni sie blekitem i turkusem. Pieknie. Ide pod skaly gdzie mniej ludzi i rozkladam sie na reczniku. O, jak dobrze. Woda cudowna, ale sam brzeg zwirowaty. Kluje w stopy i po wyjsciu z wody mam tony kamyczkow pod kostiumem. Jest pysznie. Wypoczywam na maxa. Rano plaza albo basen, wieczorem spacery po miescie. Wszedzie muzyka, oswietlone fontanny, kafejki z tarasami, sklepy otwarte do 22. Zycie zaczyna sie w nocy. Duzo sklepow z bizuteria. Perly, zloto tansze niz gdzie indziej. Mam szeroka obraczke z koralami, jeden przepadl, nie wiem gdzie. Jubiler wstawia mi brakujacy. Mam pamiatke z Torremolinos.
Sielanka trwa, ale trzba sie gdzies ruszyc. Moje bioro podrozy oferuje wycieczki. Wybieram do Maroko i na Gibraltar.